Förslag?

Börjar bli dålig på det här. Eller så handlar det inte om det. Har inte haft tid! Oooh har inte varit hemma så värst mycket dom senaste dagarna. Det har varit kliva upp ur sängen, åka till jobbet, kliva ner i sängen och sen börjar allt om från början. Pust och stön. Men det blir nog bättre, förhoppningsvis!

Idag slutade jag iaf vid 5, kom hem vid 7 och börjar inte förrän 15.30 imorgon. Den ni! Det är iaf som en dag ledig, nästan iaf. Bara det att man tillslut ändå måste ta sig till jobbet imorgon! :P Men pappa skjutsar mig, very nice! Och hämtar mig, very very nice! :)

Det är riktigt spännande på desperate housewives nu! OTROLIGT! Har så många frågor jag egentligen vill ställa till dom jag vet har sett, men uuuuh måste hålla mig från det! Måste ju se det själv utan att veta om något, mer spännande då. Men det är såå svårt! Vill veta! Orkar inte vänta! Men men, det är bara till att nöta, vid varje ledigt tillfälle! Har kollat sen jag kom hem, nu ska jag snart se avsnitt 2 säsong 3. Yes yes!

Jag har en fråga som kräver kommentarer. Ska färga mitt hår, men vet inte hur. Känner för att färga något annat än svart såhär inför sommaren. Förslag?

God natt, hoppas ni har en trevlig helg, långhelg för många. Jag har endagshelg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0