hoppas hoppas!

God morgon! Eller god dag, hur man nu vill se det!
Jag gick upp strax efter 10 idag. Det var skönt att ligga i sängen och dra sig! Mmm. Vaknade redan runt 8 av katterna, men ignorerade dom så länge det gick.

Smsade carro när jag klivit upp att jag var vaken, men de skulle åka liite för tidigt upp på stan för min del, så jag stannade hemma och avvaktar på att dom kommer hem, så åker jag över till dom o fikar lite sen. Skönt att få träffa dom innan dom åker iväg till Spanien. Kan man inte höras alls på typ 2 veckor! Men dom förtjänar att åka iväg och ta det lugnt, bara njuta :)

Jag ringde pappa, för jag tänkte vara smart och gå till Carro sen, så kunde pappa hämta upp mig och skjutsa mig och handla eftersom jag ska baka i helgen. Men den gick inte! Han var redan på väg in till stan och skulle handla, så det var bara och slänga in linserna och sätta på sig mjukisar och åka iväg och handla och se allmänt skabbig ut! :P Men hallå! Kan inte åka och handla på moppen i detta väder, och när jag skrev inköpslista så märkte jag att det var ganska mkt jag behövde till bakandet på söndag. Så det var tur att jag åkte iväg med honom.

Och när jag var i butiken så ringde telefonen, trodde det var Carro som hade varit superdupersnabb på stan, men det var faktiskt sötaste Erica! :D Vad kul det var att hon ringde. Länge sen vi hördes och ännu längre sen vi sågs. Men dom planerade visst in en resa till Örebro snart. De hade tänkt komma nästa helg, men då jobbar jag ju heela helgen! :( Så hoppas dom kan planera om så jag med får träffa henne och hinna umgås! Hoppas hoppas!

Nu har jag precis gjort Wienerbröd med rosa glasyr. Ska packa ner det jag ska ha med till Carro. Hon behövde lite fler böcker. Sen ska jag bara vänta på att dom kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0