Hoppas på finare väder

Tror man behöver tänka om lite idag. Verkar inte bli så fint väder, synd. Vi hade tänkt sitta ute och äta idag, spela kubb och grejjer, men det ser inte alls  ut som att det går. Och tror det blir kallt med det jag hade tänkt ha på mig idag. Men ska man vara fin får man lida pin, är det inte så man brukar säga?

Min klocka står på att ringa klockan 09.00, men jag vaknade typ 07.45, kunde inte somna om. Orkar inte ligga och dra mig i sängen så jag gick upp. Ska leta reda på ett recept till fattiga riddare, se om jag har allt hemma. Vi tänkte göra en lyxfrukost idag :) Det värsta är att jag vet att mjölken har gått ut, men visst ska man kunna laga mat på den ändå, om man ska värma den, bara den inte smakar surt? Eller? Vet inte om jag vågar :S

Hoppas det blir en bra dag idag, oavsett väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0