Inte mitt skoår :(

Har blivit ombedd att skriva oftare och kortare inlägg. Mina inlägg blir för långa! hihi och jag förstår det! Det gör jag. Men det är det här med tid, man ska hinna skriva. När jag väl hinner har jag sååå mycket att skriva om! Men jag ska göra mitt bästa. Nu är jag ju ledig mycket den här veckan, så kan försöka komma in i någon rutin då att skriva varje dag :)

Har ju jobbat lördag - måndag. Det har faktiskt gått bra. Underlättar så grymt mycket när Sonja är där! Vi har dessutom lyckats få sitta bredvid varandra! Kors i taket! Vi har inte jobbat exakt samma tider, men det har inte skiljt så jättemycket, så det har gått bra :) Idag stannade hon över extra då de behövde några som jobbade övertid, eller de trodde det iaf, för det var vad prognosen sa, men tror det visade sig att det inte behövs för det var extremt lugnt :P

Måste bara säga att det inte alls är mitt skoår i år, satan! Har köpt totalt 4 par skor nu på typ 1 månad och inga sitta sådär bra som skor ska göra! Suck. Köpte ju ett par nya streetskor från Haléns, dom är skitfina! Men de är lite stora och så jävla hårdsula så skon följer lixom inte med när man går så de glappar, men det kan ju säkert bli bättre, man ska bara orka gå i dom. Sen köpte jag ju tre par skor på Skopunkten. Började med att använda de bruna, fan vad ont jag hade i fötterna sen! Skoskav delux! Urk. Så dagen efter tog jag de svarta skorna på mig istället och om jag då säger att jag hade ont dagen innan så gick det inte att jämföra med de svarta skorna! Usch! Fan varför sitter skorna så bra när man köper dom i affären, sen när man kommer hem har fötterna växt 15 storlekar? Det går ju inte! Usch. Sen i lördags körde jag på de vita nya skorna "tofflorna", vet inte vad jag ska säga om dom. Men själva materialet under foten var blankt så när man gick så blev så svettig så man gled runt i skon och hade svårt att hålla fast den på foten! Gick faktiskt ur skon en gång :( Usch.

Men idag provade jag med de bruna skorna igen, så satte jag på plåster på "skavsårsplatsen" och strumpbyxor! Och det gick satans bra! Då blev de sköna hihi :D Så idag har jag haft en bra skodag, det blir strumpbyxor i skorna framöver! Helt klart! Och så hade jag mina nya byxor på mig, de är turkosa hihi! Färgglada och fina :)

Det kommer inga bilder idag, men förhoppningsvis imorgon. Sonja kommer hit imorgon! Vi ska spela wii och dansa dansmatta! YEY! Ska bli sååå kul :)

Se! Det här inlägget blev bara halvlångt hah :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Perfa gulliga du :-D Då får du hojta till nån dag på bloggen eller om jag e inne på msn så skickar jag mina inloggningsuppgifter till dej så fixar å trixar du ;o) Åååå snällaste du som kan göra de! Va gla ja blir! DU e så go å ja önskar ja kunde få krama om dej nu, vet du! Jag flyttar ju snart till min stora trea helt själv, visst kommer väl du upp å hälsar på mej å lillan då? :D Hoppas de! Skulle vara jätte jätte kul! Ja fick 2 inlägg av dej :P hihi, typ samma lika =D Lika underbart de! Förstår att katterna e svåra å fota, haha, du får väl me en halv svans eller nåt medans dom stryker omkring :P fniss But i wanna see them! =D Inte direkt bara å säga sitt å stanna kvar till en katt, men ändå, du måste lära dom lonta^^ Puss!

2009-05-19 @ 00:08:02
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag tycker om dina långa inlägg! :-) E själv rätt flitig på långa inlägg, man måste ju förklara in i minsta detalj ibland :P eller hur, roligare å läsa då :D bilder imorgon låter bra Ser jag framemot! Saknar jue dej^^ de vet du!

2009-05-19 @ 00:09:29
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0