Ledig resten av veckan!

"Hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna, studsar fram igenom sagorna, åååh jag vill följa med" *fastnat på hjärnan*

Dagen har varit en helt ok dag. Har suttit ur väldigt mycket för att fixa med mycket runt omkring, behövs det med och som tur var det lugnt idag så man hann med det. Men gick strålande faktiskt, fick mycket gjort :) Tyvärr blir det inte lika mycket merservice när man gör sånt, men men, får ta ikapp det nästa vecka. Hoppas det går.

Men det mesta jag kunde tänka på idag var att sluta, att få gå hem och känna den där känslan när man vet att man är ledig några dagar. Så underbart! Love it! 18.50 loggade ju telefonen och var på väg hemåt! 20.20 kom bussen in på resecentrum och typ 20 minuter senare var jag hemma. Mmmm. Hem ljuva hem :D

Ledig nu torsdag - söndag, jobbar måndag - torsdag, ledig fredag, jobbar lördag - tisdag, ledig ons - torsdag, jobbar fredag, ledig en heeeel vecka! See det är inte så mycket kvar!

Har tänkt på vad jag skulle vilja göra i sommar, det är endel. Endel är redan bestämt och endel får vi se om det blir något av:

* Boda Borg
* Äventyrsgolfen i Gustavsvik
* Bowling
* Kryssning
* Spela kubb
* Göteborg
* Stockholm

Kryssningen är redan bokad och klar och blir det fint väder imorgon så ska jag och Nito spela kubb! Hoppas :D
Annars får vi hitt på nåt annat! Det ordnar sig alltid. Resten, ja, vi får väl se. Göteborg är iofs också bestämt, åker fredag vecka 30. :)

Aja, ska fortsätta se på desperate housewives nu, ska nog dra ett till innan det är läggdags, efter det är det bara 2 avsnitt kvar innan jag måste vänta till helgen när syster kommer hit. Usch, vad fort det har gått, redan slut :( Snyft!
Baywatch nästa? ^^

God natt!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill spela kubb med dej :( Skulle även vilja åka på kryssning me dej ;) hihi.. :D Kraaam

2009-05-21 @ 08:35:04
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är med på allt i sommar!:D:D:D

2009-05-21 @ 12:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0