Alla dessa väsentliga saker + bilder!

Jag är dålig på det här jag vet. Men man måste ha lust att skriva för att skriva. Tänker inte gå in  här och bara sitta och ordbajsa om ingenting, det är inte kul att läsa. Så det får bli uppdatering när jag känner för det. Och idag gör jag det. Har ordnat med MASSA bilder. Gamla som nya. Har hört lite tjat om att bilder ska läggas ut på det jag skrivit om. Så det kommer, det kommer :)

Nu har jag vant mig vid hårfärgen och är nöjd, det tog bara några dagar, haha! Men det hjälper faktiskt att få lite feedback också. Att bara vara hemma och se sig själv i spegeln är en sak, för det är bara min åsikt som räknas egentligen. Men det är inte jag som ska titta på det. Det är inte speciellt ofta jag ser mig själv i spegeln, så att få andras åsikter och höra att det är fint hjälper. Det är en hårfärg jag aldrig haft, så det behövdes :) och nu är jag nöjd, får se hur det blir nästa gång det är hårfärgningsdags. Min syster och jag tänkte köra knallrött till efter sommaren, får se får se ;) Men lägger väl upp lite före och efter bilder. Inte före som i när jag var svart, utan före som efter att jag hade haft i blekningen, hah!





Som ni ser var inte det speciellt vackert ;) Men här kommer hur det ser ut nu! Jag är inte speciellt tillfixat, så kolla på bara på hårfärgen är ni snälla!!










Sådärja, fint va?

Måste bara säga att egentligen är det efter bäddags bigtime, men efter natten jag hade till idag är det likabra att jag pressar mig själv. Hellre sova en skön sömn en kort tid än att sova en väldigt orolig ickesömn utdragen på en hel natt. Ugga. Gick och la mig tidigt igår, duktig var jag, men jag var inte det minsta trött. Blir så när jag jobbat kväll en vecka och sen ska ställa om sig till att jobba dag, går inte ihop i mitt huvud riktigt. Så kunde inte somna igår kväll.  Gick och la mig och läste, läste ut min bok och tänkte jag skulle sova. Släckte och la mig skönt, men det gick inte, inte det minsta trött! Pigg som en mört! Så jag gick upp och kissade och fixade lite, sen la jag mig igen och började på nästa bok, men sen när klockan började bli ännu senare så tänkte jag att jag var tvungen a tt släcka och försöka sova, men urk vad svårt det var. Somna väl till slut, men vaknade konstant hela natten, sådär så man känner att man inte sovit nånting fast man sovit 15-20 minuter åt gången hela natten. Det är ingen kul sömn det inte.

Så jag har varit en tröttis idag, men det har gått bra ändå. Nickade till på bussen dock, och är det något som min linsvätska inte är bra på så är det att hålla ögonen fuktiga när man somnar till! Usch! Såg ingenting när det var dags att gå ur bussen, fick blinka som tusan och göra mitt bästa för att få tårar i ögonen för att de skulle bli mer vätska i dom, för de var såå torra! Efter halva vägen till jobbet blev det bättre :P Så det tar sin tid! Och det är så svårt att inte somna till när man åker den tidiga bussen. Usch! Mmmm, men aja. När jag kom till jobbet var det ganska tomt, många som vabba och var sjuka. De hade möte när jag kom, så hängde där och lyssnade, sen fanns det plats bredvid Maria :)

Vi jobbade på vårt bästa. Lyckades ha lunch ihop och jag slutade en timma tidigare idag då jag jobbade ett kort pass, skönt faktiskt :) Bussen kom till stan 17.20, i vanliga fall har jag inte åkt från Karlskoga då än, så jag satte mig på moppen och åkte till ica. Handlade till att göra chilikassler med ris. Fick även med mig massa sötsaker i korgen, så klart. Går inte att handla utan att få med sig sånt!

Men fy satan vad jag har ont i min fot! Uhhh! Hade mina nya skor idag och det var inte skönt! Hatar nya skor, men för att de ska vara sköna måste man gå in dom så det blir fler dagar med ont i fötterna! Har blåsa på ena hälen och den andra foten har jag ont i själva fotbenet om ni förstår vad jag menar! Men men det går över. Ska ha ett par andra nya skor imorgon, får se hur det går med dom :P Här kommer bild på mina nya skor!



De bruna hade jag på mig idag, ska ha de svarta med spets imorgon!



Det här är mina nya streetskor, dom är asfina! Men de var lite stora :( Men kan inte skicka tillbaks dom o byta nu då jag inte märkte att de var för stora förrän jag gått ut och använt dom. Så ska prova lägga i en sula eller nåt, det går säkert.

Och höjdpunkten på dagen var att Sonja är tillbaka! YES! Har saknat henne som fan. Hon var tillbaka redan igår, men då var jag ledig så det räknas inte :D hihi, men idag så var hon där! Fick en present av henne, en liten ursöt björn med ett hjärta på som man kunde trycka på och sen en magnet med en kamel, från tunisien, hon är så söt Sonja :) Fick även ett inbjudningskort till ljusparty imorgon och jag  tackade ja. Jaaaa *kors i taket* Jag tackade ja! Men jag gör det för Sonjas skull, hon ville verkligen att jag skulle komma, så jag tar mig i kragen, det ska gå! Hoppas Linda kommer med Wilma också! Hoppas hoppas! :)

Annars vet jag inte om det har hänt så mycket mer. Har säkerligen glömt något, det skulle inte förvåna mig. Har börjat bli senil på äldre dar, men det är sånt som händer. Det kommer och går, kommer säkert på något när jag gått och lagt mig sedan :P tänkte iaf avsluta med lite bilder från födelsedagsfesten vi hade hos pappa när Madelen fyllde år. Måste ju säga att det är flest bilder på Sixten, men så äre. Jag är med i bakgrunden på de flesta då jag fick leka flygplan för att han skulle le. Så om jag har lite funny-faces så äre därför :P Sådeså!

Men ha det så bra! Jobbar till 5 imorgon, är hos Sonja från 18 och framåt. Sen är jag ledig på fredag. Så ska försöka uppdatera då! Peace!

Ajuste! Blev ombedd att ta kort på frysskåpet jag köpte också, så det kommer först ;) hihi


Ser ni till höger vad lite cola det är kvar! Av mina 86 liter så är det bara 8 liter kvar :( snyft!

Nu kommer festbilder:




Gunnar + Kristian










Madelen + Sixten


Niklas


Pappa + Sixten










Sixten och hans mamma Anna












Sixten + pappa, bästa bilden!




Sixten är som en hip-hopare *ey yooo*


Sixten är ute och flyger! Tog bort mig själv här hihi


Nu börjar det bli lite för mycket kusinkärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad sööta bildeeer!:D:D:D:D<3

2009-05-16 @ 11:43:43
Postat av: sandra

GUUUD va roligt med många bilder :-D Va lycklig du ser ut! Å va smal du är! Å va fin du vart i håret! Å va snygga skor!! Hahaha, åsså colan, av mina 86 liter är endast 8 liter kvar :P skrattade så tårarna spruta! :) hahaha, du e som jag :-P Sötnöt! =D

Men en sak undrar jag, vart e katterna?? :O Dom vill ju åxo va me på bild ;) tihi..Eller åtminstonde jag vill ju se dom :P Kraaaaaam från mej till dej!

2009-05-17 @ 17:06:35
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: sandra

Hur gör du för att få en sån där ram runt om bilderna? :D I ditt fall svart ram ;)

2009-05-17 @ 17:07:36
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: sandra

OOooCh en sak till, hur gör man för å få så man ser hur många besökare man har? :) Kan du kanske fixa de till mig? Sneeella :-D Pöss^^

2009-05-17 @ 17:08:40
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0