Fast igen!

Jag har så fastnat för Våra bästa år igen! De flesta tycker säkert det är mobbat, men det skiter jag i! Nu är det riiiktigt spännande! Wiii. Håller på att hämta ner dagens avsnitt från days.nu, blir till och kolla det! Gått in flera gånger idag och kollat om det kommit, men inte förrän nu hade det gjort det! :P

Annars idag har jag inte gjort något speciellt, har sett två avsnitt av Våra bästa år. Spelat lite Mario party 8, gjort lasagne och spelat lite skitspel på internet. Med andra ord bara slappat. Det är skönt att gör det ibland med. :)

Färgade håret igår, fick hjälp av Sonja. Det blev grymt snyggt! Hon är så bra på att färga hår! Det blir jämnt o fint, och färgen var skitgrym! Jag är asnöjd! Imorgon bitti till jobbet ska jag göra mig iordning så får se, kanske blir ett kort då :)

78% av 100%, snart klart!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0