Me and my new hair!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, som vanligt. Blir inte alltid riktigt av att man har tid. Den här veckan har det varit seriestartsvecka, så all min lediga tid har gått åt till att titta på serier! :D Ohh vad jag har saknat det! 

Är ledig fredag, lördag, söndag den här helgen, vilken är riktigt skönt. Slutade 22.05 igår, eller skulle sluta då men blev inte klar förrän 22.20, då stod Sonja och väntade på mig. Hon hade precis varit på modevisning och gått mangekäng eller vad det heter hihi så hon var riktigt "fint" sminkad ;) Iaf så drog vi först till statoil, köpte lite färdgodis och dricka, sen åkte vi mot Västerås. Hon bestämde sig för att hämta sin pojkvän som en "överraskning" och frågade om jag ville följa med, och självklart :) Är ju ledig och är en nattmänniska, skönt och komma iväg :) Vi hade det riktigt mysigt. Tiden bara flög förbi trots att det är en bit att åka Karlskoga - Västerås, men vi pratade på om allt möjligt :)

Innan vi åkte mot Karlskoga igen så stannade vi på McDonalds, käkade lite. Det var gott, men blev mätt fort, hade ju ätit en hel påse bilar, så inte så konstigt :) Var hemma igen strax före 3 och var duktig så jag gick och la mig på en gång för att inte ställa om dygnet för mycket. Läste lite en stund, släckte nångång efter 3. Imorse gick jag upp strax efter halv 11, hade legat vaken länge då, katterna ville prompt att jag ville gå upp och använda mig som studsmatta, inte skönt! :P

Lullade mest runt på morgonen, kände att jag inte orkade göra något speciellt. Men hoppade till slut in i duschen och begav mig till frisören, inbokad tid 14.00, var där 13.40 och då var det tomt så jag fick klippa mig på en gång :) Och ja, jag känner mig nog ganska nöjd, hon har inte fixat till det som jag brukar ha det, men hade i lite spray och så när jag kom hem, så det är fint, korthårig känner jag mig iaf!


Ser ni vad kort hår jag har?! Oooh, men det är fint iaf! Ska färga håret i helgen också, så efter det är det nog perfekt, hoppas jag!
v
Hade gjort iordning lite bilder på katterna och sådär också som jag tänkte ladda upp, men jag tror jag struntar i det. Har under tiden jag skrivit denna blogg fått starta om datorn för bredbandet gick ner. Så vi nöjer oss med en ny bild på mig helt enkelt :)

Ikväll kommer pappa och Madelen. Imorgon är det marknad här i Karlskoga, ska dit med Sonja. Sen skulle hon på kalas och kommer förhoppningsvis till mig på kvällen o hjälper mig färga håret! Helt perfekt :)

Ikväll ska jag äta världens underbaraste mat! Strimlad lövbiff i ädelostsås med pommes, mmm verkligen längtar! Har inte ätit frukost än, funderar på att strunta i det, mm!

Fick precis en kommentar till min blogg, tack Granit! :)

Ha en underbar helg!




Har beställt bredband nu!

Kommentarer
Postat av: Granit

Tack själv!



Du passar i kort hår, blev hur bra som helst :)

2009-10-02 @ 15:51:24
Postat av: Moster Maggan

Så skitsnygg du blev på håret. De passar dig jättebra..Kram / Moster

2009-10-02 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0