Snart tillbaka. Önskar du vore här.

Jag skriver inget för att jag orkar inte tänka. Jag kommer snart tillbaka in i bloggvärlden igen. Då ska ni få höra allt. Och se bilder. Men just för tillfället är det hårt. Just ikväll är en sån kväll där du är i mina tankar hela tiden. Det är så hårt. Jag saknar dig så. Kan du inte bara komma hit och vara med mig en stund, finnas här, leva och sprida den underbara glädje du alltid spred? Kan inte sluta tänka på dig ikväll.

Tänkte att jag kör en romantisk komedi för att få annat att tänka på. Hoppas det funkar.

Men bara så ni vet så har jag annars haft en bra helg, det är bara ikväll det känns extra tungt.
Kanske kommer in ikväll igen och skriver om helgen. Om mitt party och alla underbara personer som var här.

Om dagens snabba och effektiva shopping med trevligt sällskap.

Mm jag tror jag gör det. Men jag lovar inget. Först en romantisk komedi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0