Supermysig kväll!

Haft en supermysig kväll med pappa och Madelen, de hämtade upp mig vid Lidl, hade köpt en fällbar stol åt min bror då katterna hade sönder en som jag lånat av honom. Sen åkte vi till Netto, Coop och tankade på Jet så jag har bensin till mopeden. Sen åkte vi hem. Fixade middag, sååå jävla gott! Och ännu godare med att äta med de nya tallrikarna, underbara! mmm!

Sen började Idol. Vafan sysslade juryn med? Vad hände med att skicka vidare Clara och Moa, som faktiskt var de tjejerna som var bäst av dom som inte gick vidare i veckan? Urk! I reklamerna fixade jag smulpaj - äpple o kanel med vaniljvisp. Mycket gott, men var grymt mätt, så nu känner jag mig spyfärdig! Bjuäää!

Nu åkte dom precis hem, så nu ska jag vänta på och få se vilka som går vidare ikväll. Spännande. Hoppas nästan Camilla åker ut, hon förtjänade inte en chans till!

Och måste faktiskt avsluta med att tacka för alla fin-fina kommentarer om mitt hår! :) Snälla ni är! Känner mig grymt fin, börjar växa det här med kortare hår, oohja. :)

Men måste fråga en sak. Vet jag vem Granit är? Blir ju lite nyfiken haha :D

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Madde

myspys:)



Jon åkte ut.. :(

Camilla gick fan vidare först av alla HAHA!;P

2009-10-03 @ 08:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0