Ängel

I mina ögon har du alltid var en Ängel.
En Ängel utan vingar.
En helt underbar person, med en enorm karisma
Och vilja att finnas där för andra.
Att ha kul.
Att sprida kärlek.

Nu är du på andra sidan.
Fortfarande en ängel.
Men skillnaden är:
Nu är du en Ängel med vingar.

Du är fortfarande en underbar person.
Du vill fortfarande väl.
Du vill sprida kärlek.
Det gör du.
I våra minnen.

I våra minnen och i våra hjärtan.
Finns Du alltid kvar.




För att få hem dig till Sverige krävs det en betalning av operationskostnaden, som jag tycker är helt sjukt. Men jag har inga tvivel om att du kommer få komma hem, där du hör hemma. Vi finns fortfarande här för dig och vi älskar dig. Vi saknar dig. Jag lider med din familj. Och vi måste alla finnas där för varandra. Det är underbart att se hur alla kämpar. Och all hjälp behövs.

En fond är skapad för att du ska få komma hem.
Oavsett summa så hjälper det.
Hjälp gärna till!

Bankkontot är via Forex Bank
Clearingnummer: 9420
Kontonummer: 1012573

Vi alla vill få hem dig.


Kommentarer
Postat av: Madde

fint skrivet!<3

RIP!

2009-09-08 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0