Bredbandsuttagsinstallation bokat!

Nu ska jag snart åka till jobbet, men tänkte kika in här en snabbis först!
Börjar väl med att säga att jag hade en underbar dag igår! Största höjdpunkten, ursäkta till er som var här på besök, var ändå att katterna kom hem igår, mina älsklingar! :D Så härligt att ha dom här igen och dom trivs så klart, hemma hos mamsen igen hihi :)

Sen var pappa, Madelen, Niklas, Sandra och Kristian här. Vi hade kräftskiva, riktigt gott. Alltså, jag har iofs smakat godare kräftor, dom var kokade för mycket i någon tillsats, men det var gott ändå :) Och många av dom var STORA, jag fick dom största som värdinna, gulliga pappa :P Så vi åt kräftor, räkor och baguetter tills vi var mätta. Sen satt vi och mös, pratade och sådär, sen åt vi efterrätt! :) Cheezecaken var en hit, som alltid, så himla gott! Borde göra det oftare egentligen, fick iaf önskemål om det till den 24e, så får nog bli det då ;) Och Lion Bars ska jag baka också :) Får skriva upp ingredienserna för inköp efter löning nu.

Dom stannade inte jättelänge, men det är inte så konstigt, blir så när man ses på en söndag, det är ju arbets-/skoldag dagen efter och bara jag som börjar klockan 13.20 jue ;) Så alla hade väl åkt hem vid 18-18.30, då var det lite "jahapp, vad göra nu?". Satt och kollade lite på tv. Top Model och Ensam Mamma söker, men sen filmerna som var lät inge intressanta så jag börjar med mina nya serie istället. Har ju börja köpa Navi CIS, så fyra avsnitt av det hann jag med igår innan det var läggdags :)

Och så ringde jag precis Bravida, hade missat samtal från dom i fredags, och hoppades att det handlade om min bredbandsuttag. Så jag började med att ringa till kontoret, för jag tyckte det kändes smartast, men det var inte, hon var grymt otrevlig hon som svara. "Det kan inte varit det här numret som ringde", "Hur ska jag veta vem som ringde, vi är över 1000 pers som jobbar här" Jaahaa, förstår väl jag, men hört talas om register eller nåt? Döhh! Ringde iaf upp numret som hade ringt mig istället, och han var trevlig. Det handlade minsann om mitt bredbandsuttag. Och nu har vi bokat tid, han kommer klockan 10.00, på onsdag! :D Wihoo! Relativt snabb leveranstid ändå, hade ju räknat med 4 veckor, men nu har det gått typ 2-2,5 vecka. Så heelt ok! :) Så på onsdag kan jag ringa och beställa bredband, hoppas dom inte har så lång leveranstid bara!

Aja. Nu ska jag packa iordning för att dra till jobbet. Ska prova ta mopeden idag, Niklas fick igång den igår, så hoppas den startar för mig idag. Annars har jag lånat cykel nu. :) Men om det är någon här i Karlskoga som har 5-56, tror jag det heter, säg till, vill gärna ha lite! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0