Ge mig en cykel!

Någon som har en cykel till övers, som går att cykla på?
Jobbade kväll igår och har tänkt att när jag jobbar kväll så tar jag moppen i och med att det är så sent att gå hem då, men igår när jag skulle ta mig till jobbet så startade inte moped-jäveln! Vetefan vad som är fel, men det gick inte hur mycket jag än försökte och då försökte jag ändå i 10 minuter. Så måste lämna in den på service, det här går inte. Men det är inte såå jättelångt till jobbet, så det vore bättre med en cykel och sen ha moppen om man ska åka och hälsa på folk osådär. Därav behöver jag en cykel!

Idag är det iaf fredag och jag är ledig helgen, jobbar 10 - 18.45 idag. Är lite trött men det ska nog gå bra ändå. Jag är ännu inte lärt mig när jag behöver gå upp för att hinna till jobbet, nu är klockan bara tio över nio och jag är redan klar och jag börjar inte förrän 10. Så jag funderar på att gå snart ändå. Kan likagärna sitta därborta och prata med folk, som att sitta här och häcka. Så sant, så sant.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Asså jag har ju en cykel men det finns ju en anledning till varför jag ville ha en ny hehe:)

Men det funkar att cykla på iaf!:)

2009-09-18 @ 11:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0