Jag blir toookig!!

Jag har konstaterat att det inte är fint att ha nagellack på om man inte har några naglar! Ok, naglar har jag, men dom är ju avrivna. Och dessutom har jag inte haft på år så jag är inte världens höjdare på det här. Jag är inte precis nöjd, men vet ni det bästa? Jag har inget nagellacksborttagningsmedel heller så det får sitta där det sitter! Nästa gång jag det ska kletas på sånt här skit så får du göra det Sonja, din idé, då får du fixa! :D

Jag har bakat idag. Inte det jag hade tänkt helt och hållet dock, men det blev chokladbollar med cornflakes och sen en ny kaka, typ kladdkaka med jordnötter. Den blev lite bränd ovanpå, den här ugnen, mm jag vet inte om den är bra! Men jag skalade av allt det brända, så det blir nog bra ändå. Hoppas.

Nu ska jag snart sova, har kommit på att det är efter läggdags, men aja. Får väl vara lite pömsig imorgon :)

Hur lång tid tar det för nagellack att veeeerkligen torka?! :S

God natt!


Kommentarer
Postat av: granit

Fin blogg du har!

Har följt den sedan 1:a början.



Puss!



2009-10-02 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0