Lugn dag.

Haft en relativt lugn dag idag. Kollat på massa Summerland, varit till affären och handlat. De på Konsum lär ju snart undra vem jag är eftersom jag är där typ varje dag! Men glömmer ju alltid något så klart och det är ju så nära, så bara gå dit och handla det man behöver! ;)

Idag var det ju dags att inviga ugnen, så behövde köpa lite ingredienser, hittade ett nytt recept igår när jag satte in recept i pärmarna. Det hette typ nougat- och pistaschlängder, eller något sånt. De var iaf goda ;) Får se vad de tycker på jobbet imorgon, har med mig min hederliga snickerskaka också :)

Har även hunnit med matlagning och sett på Idol. Så kul med uttagningarna, men kommer missa onsdag-torsdag nu, eller kan ju skynda mig hem och se halva, nu när det inte är så långt hem, wihoo ;)

Sandra: Ja, det kommer bilder snart! Bara det att jag inte orkat än. Så jobbigt att ladda upp bilder, så drar mig för det. Men bilder kommer, promise. Och ni är sååå välkomna, vore askul om ni hälsade på :)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å tack lonta babe! :-D De e precis sådär jag brukar göra, å nu tack vare att du skrev så vet jag vad som blivit fel :-P Jag har haft i creime fraiche :S Suck! Men underbara du, ja vet iallfall va du ska få bjuda mej på då ja kommer ner å hälsar på dej ;) hihi...E allt bra med dej annars? :D Trivs du i nya lägenheten? Puss, SAKNAR DIG SÅ DE GÖR ONT NÄR JAG TÄNKER PÅ DE^^ Längtar mäst tills vi ses igen! =D Wiiii va kul!

2009-09-16 @ 09:59:36
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0