Nu är jag Karlskoging!

Sitter hemma hos min bror och hans tjej Sandra. Vi ska fira henne eftersom hon fyllde år i måndags. Idag var den dagen det passade alla. Vi har precis sjungt för henne och sen ska vi äta lite middag. Sen ska pappa skjutsa hem mig, till mitt nya hem!

Jag har alltid hade lite tveksamma känslor, eftersom jag alltid tänkt mig att lägenheten är mycket mindre och attjag inte vetat hur jag ska möblera. Men nu när jag äntligen bor där, alla sakerna är där och man mer kan se allt framför sig, så är jag till 99% säker på att jag kommer stormtrivas!

Lägenheten är helt underbar, större än vad jag tänkt mig, och möblerna kommer passa in perfekt. Visst, det finns saker jag är mindre nöjd med, men det är man väl alltid? Om man inte får rusta en lägenhet från början och bestämma helt och hållet vad som ska vara i den, och det går ju inte med en hyresrätt. Så man får ta det man får. :) Och det är inte illa det här. Alla som har sett lägenheten har sagt att den är jättefin, och alla som har sett den är har inte ens sett den möblerad ^^

Min bror och hans flickväns bror var hos mig idag, hjälpte mig borra upp lite lampor och hyllor. Så hyllorna i sovrummet är klara samt den stora hyllan är monterad och fast skruvad i väggen. Taklampa i sovrum och vardagssrum är klara. Så det är perfekt det! Nu kan plocka upp mer saker!

Har redan packat upp allt i köket. :) Så ooh!
Kom och hälsa på mig!

Gick precis in på facebook för att uppdatera mig på allt som hänt, läsa alla fina ord. Och framförallt hur det går att få hem honom, och hjärtat hoppade ett extra slag när jag såg summan, vad glad jag blev! Summan är redan på 41.500:- ! Du kommer få komma hem snart. Det fyller mitt hjärta med värme, att du snart är hemma hos oss, dina nära och kära, familj och vänner.

Nu ska jag gå och vara lite social.
Kommer kunna vara det faktiskt. Linda ska låna ut sitt mobila bredband till mig, wihoo! Håll tummarna för att jag har täckning bara, för det har jag inte på mobilen, full täckning i sovrummet, men ingen i köket och bara halv i vardagsrsummet, suug!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0