R.I.P Alexander "aLLE" Sjödin <3 <3


Tårarna har strömmat ner för mina kinder hela eftermiddagen och kvällen. Jag vill inte att det ska vara sant, hur kan det vara det? Jag vet att det är det, innerst inne, men ändå vill man inte förstå, man vill inte att det ska vara så. Det gör så ont.

Du var en helt underbar person, men en stor speciell plats i mitt hjärta, där kommer du alltid finnas, för evigt. Kommer sakna dig, otroligt mycket. Även om vi inte setts mycket på sista tiden så visste jag att du fanns där. Du var speciell på ditt unika sätt. Alla är vi unika, men du var unikens unik. Underbar, rolig, charmig, festlig, go, allt det och så mycket mer.

Mest önskar jag att du fortfarande levde, men eftersom jag vet att det inte går, så önskar jag att jag hade fått träffa dig en sista gång. Hålla om dig, prata med dig, umgås och ha kul. Det var alltid kul att vara med dig, det vi alla som träffat dig. Underbarare människa får man leta efter.

I våra minnen lever du vidare.

Mina tankar går även till Fredrik som var på Bali med dig, som fortfarande är kvar där. Ensam med en så stor sorg. Önskar du får komma hem snart, vara bland vänner och slippa sörja ensam. Ingen ska behöva vara med om det du har varit med om, men du om någon förtjänar inte det. Saknar dig, och hoppas du kommer hem välbehållen.

Minnen:




Aldrig ska jag sluta älska dig
Jag vet att jag inte är nån skönhet eller så.
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå.
För vad har jag att ge dig som ingen annan har.
Jag är ingen särskild medans du är underbar.

Aldrig ska jag sluta älska dig.
Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du är där för mig som jag är här för dig.
Ge inte upp.

Livet är en gåta. Du är gåtans svar.
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar.
För också när jag tvivlar. Det känns som allt är slut.
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut.

Aldrig ska jag sluta älska dig.
Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du är där för mig som jag är här för dig.
Ge inte upp.

När jag klantar mig. När jag sviker dig.
När jag sabbar och förstör.
Var kvar ändå. Tro för oss två.
För du vet jag än gör. Ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig.
Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du är där för mig som jag är här för dig.
Älska mig då.

Aldrig ska jag sluta älska dig.
Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Älska mig då. Älska mig då. Älska mig då

Vila i frid min vän. Hoppas jag får träffa dig på andra sidan.
Vänta där på mig, på oss, på dina vänner.
Saknar dig. <3


Tårarna har strömmat ner för mina kinder hela eftermiddagen och kvällen. Jag vill inte att det ska vara sant, hur kan det vara det? Jag vet att det är det, innerst inne, men ändå vill man inte förstå, man vill inte att det ska vara så. Det gör så ont.
Du var en helt underbar person, men en stor speciell plats i mitt hjärta, där kommer du alltid finnas, för evigt. Kommer sakna dig, otroligt mycket. Även om vi inte setts mycket på sista tiden så visste jag att du fanns där. Du var speciell på ditt unika sätt. Alla är vi unika, men du var unikens unik. Underbar, rolig, charmig, festlig, go, allt det och så mycket mer.
Mest önskar jag att du fortfarande levde, men eftersom jag vet att det inte går, så önskar jag att jag hade fått träffa dig en sista gång. Hålla om dig, prata med dig, umgås och ha kul. Det var alltid kul att vara med dig, det vi alla som träffat dig. Underbarare människa får man leta efter.
I våra minnen lever du vidare.
Mina tankar går även till Fredrik som var på Bali med dig, som fortfarande är kvar där. Ensam med en så stor sorg. Önskar du får komma hem snart, vara bland vänner och slippa sörja ensam. Ingen ska behöva vara med om det du har varit med om, men du om någon förtjänar inte det. Saknar dig, och hoppas du kommer hem välbehållen.
Minnen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fruktansvärt :( :( :( Önskar jag va nära dig nu... =/ snyyyyft! Kram

2009-09-07 @ 22:22:47
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0