Tack för blommorna!

Jag glömde faktiskt skriva förut att jag fick blommor idag via blombud! Har jag aldrig fått förut!
Så spännande när dom ringde och sa att dom skulle komma förbi med blommor. Då började verkligen hjärnan arbeta och försöka komma på vem det var. Och hon var med i mina aningar min kära moster! Så snällt! :)

Blommorna var jättefina. Men sen är det ju så att jag inte är såå välutrustad just på vasfronten, så fick göra en vas helt enkelt! Skar itu en colaflaska och hällde vatten i. Sen får blomman lite lite mot väggen så den inte ramlar. Men hittade en fin plats för den :) Tack kära moster! Kom förbi snart!

Annars har dagen varit lugnt. Linda var ju förbi vid lunch. Sonja kom förbi en stund efter jobbet. Och jag har packat upp. Börjar bli riktigt fint i vardagsrummet nu! Nu är det dags att komma på vart jag ska göra av alla tomma kartonger. Dom kan INTE stå i hallen! Så det är till och vika ner kartonger ikväll. Ska allt hitta en plats för dom minsann. Där dom inte syns. Hoppas dom går in i garderoben :S

Aja.

Det är en tung kväll i kväll. Så ska sysselsätta mig så jag får annat att tänka på. Orkar inte gråta mer ikväll.

Ta hand om er!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

De var kul att du tyckte de var spännande att få blommor. Vi kommer definitivt att komma och hälsa på nästa gång vi åker till Sverige. Kul att du trivs och har så goa vänner där. Ha de så bra så länge. Kram

2009-09-13 @ 21:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0