Örebro here I come!

Igår var det fredag och dagen gick faktiskt relativt fort! Mådde ganska bra, hade lite ont i huvet men illamåendet var borta. Hade lite otur så när jag hade lunch var alla matlådor slut så jag fick köpa mackor, och för mig är inte mackor lunch när jag jobbar, det är bara frukost! Så framåt eftermiddagen fick jag lite halsbränna och sådär, men det gick över när jag kom hem! :)

Pratade med Carro på kvällen och dagens planer är ON! Ska snart åka till Örebro, hinner tyvärr inte träffa syster, men får bli en annan gång :) Pappa hämtar mig ikväll runt 19, så får skjuts hem till o med! :D

Folk på bussen kommer säkert tycka jag är konstig som har en påse julklappar med mig, såhär i februari, men vafan, då får dom tycka det :D Ska bli spännande och se om klänningen passar, den är sååå fin! Har packat ner kameran, så får väl tvinga henne att ställa upp på ett foto :P

Mer en annan gång!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0