Fettfilégryta :(

Det gick relativt bra att jobba dag. Lite trött blev man ju. Men bara imorgon kvar på riktiga dagpass den här månaden, jobbar en dag 08.45 - 18.15, förutom det jobbar jag resten kväll, underbart! :)

Gjorde fläskfilégryta med bacon och chili igår till matlåda för idag och imorgon. Men åt det idag, och själva smaken var det inget fel på, men skulle vilja byta namn på det till fettfilégryta istället, för det var typ bara fett på den där jävla fläskfilén och jag hatar fett! USCH! Så äckligt konsistens så man vill spy! Så därför bestämde jag att jag inte tänker äta det imorgon, så har stoppat in en Stinas kyckling i ugnen nu! Längtar med spänning, typ en av världens godaste maträtter :D Så smidigt, färdigkryddat klart att ställa in i ugnen. Vänta 60-70 minuter, sen är det klart!

Får nog bli med pasta till, och sweet chili-sås! Mmm! Ska äta nån av klubborna ikväll tänkte jag! :D:D

Nu ska jag nog fortsätta mitt race med wipeout. Eller American Idol kanske?

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0