Hemskt natt.

Fan... en hemsk natt har det varit. När gick och la mig igår så kände jag att jag hade lite mer ont i ryggen än vanligt. Jag har typ alltid lite känningar i ryggen när jag går och lägger mig, så brukar jag kunna lägga mig i en viss ställning medan jag läser och en annan när jag sover för att det inte ska göra ont, men det gick inte riktigt igår. Men det var bara en molande värk, så jag läste lite, släckte och somnade.

Men sen vaknade jag vid 03.30 inatt av att jag hade så ont så jag inte kunde sova längre :( Försökte vrida och vända på mig, hitta något sätt att ligga för att inte ha ont, men ingenting fungerade. Så jag pallrade mig upp, tog två alvedon och en ipren samt smörjde in det onda partiet med Voltaren. Sen gick jag och hämtade två soffkuddar och placerade i sängen att lägga upp bena på. Men inget av det fungerade heller. Suck. Så jag gick runt lite i lägenheten, vred och vände på kroppen. Satte mig så jag sträckte ut den sidan av ryggen som gjorde ont.

Efter en timme hade jag tröttnat, så jag gick och la mig, tog det sätt som gjorde iaf minst ont och slappnade av och försökte somna. Till slut somnade jag, vaknade av ett sms vid strax före 9 imorse och mycket bättre i ryggen. Peppar peppar!

Jag slängde mig i duschen och har sedan dess ätit frukost. Kom på att jag hade en burk makrill kvar i skåpet så det har jag intagit idag på mackan med en kopp te till, asgott! :) Hade tänkt kolla på House samtidigt, men det hade visst uppehåll, duh!

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet, börjar 12.00 och jobbar till 20.45 :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0