Ny vecka!

Då var det dags för en lång arbetsvecka. Det är måndag och halvt om halvt längtar man redan till helgen, men först tar vi veckan som den kommer! Mycket att se fram emot denna vecka, mina underbara serier :D

Inatt vaknade jag vid 5 av att jag hostade, har gjort det några nätter, inte i rad med lite då och då, astorr i halsen så måste jag gå upp och dricka vatten. Vet inte vad det beror på, kanske har börjat sova med öppen mun? :P Hums, vet inte. Ingen annan med samma problem förståss? Det är ju så svårt att somna om efter att man varit uppe ur sängen, man ligger bara o vrider och vänder på sig. Somnade ju till slut om, men trött var jag när jag vaknade.

Klockan ringde vid 9 imorse. Då var det bara upp o hoppa, i min planering så var det att jag skulle gå till jobbet vid 11, så jag stressade in i duschen, fixade iordning mig och sen satte jag mig och åt frukost till Desperate Housewives då jag kom på att jag behöver ju inte gå förrän 11.30! :P Så då kunde jag ju stressa ner iaf.

Jag önskar att den här dagen går fort, jag vill bara komma hem snarast möjligt. Två avsnitt av 24 bara väntar på mig ikväll! Wihooo! Och imorgon blir det studs upp ur säng för två avnitt 24 till :D Oh vad jag har längtat! Har även läst på aftonbladet att dom ska göra film av serien, kan bli spännande :) Men undra om det betyder att det här är sista säsongen då?! :(

Jag ska njuta av varenda avsnitt utifall det inte kommer fler!

Om man skulle ta och göra sig iordning för att gå då. Tiden går ju så mycket fortare än man tror, ibland vill säga.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0