Precis hemkommen! :)

Blir nog en sen natt inatt med tror jag! Kom precis hem! :D Har haft en underbart trevlig eftermiddag/kväll hos familjen Eriksson. Vi har spelat super mario på wii, de bjöd på aasgod mat, hasselbackspotatis med ugnsstekt fläskfilé och gorgonzolasås mmm! :D Har även hunnit med att bygga lite lego med Wilma minsann! :) Kan inte bli så mycket bättre än såhär faktiskt :)

Nu tänkte jag komma ikapp med Lets Dance, tänkte se fredagens avsnitt. Har bara ett problem. Jag har lyckats undvika att se vem som åkte ut i fredags, men det blir svårt att missa det när man måste gå in på tv4s hemsida för att börja kolla avsnittet? Uhh, vet inte hur jag ska lösa det här!

Ska iaf duka upp lite knäckebröd och te, känner mig lite smått hungrig faktiskt :)
Underbaraste Linda ska åka till Ica imorgon och jag fick minsann följa med! Wihoo! Slipper bussen, wiipii! Då blir katterna glada, får de mat! O tro inte att dom inte har nån, för dom har mat, men den är snart slut :)

Aja! Behöver ju inte bli lika sent som igår, så ska sätta igång nu!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vännen, förlåt att jag inte ska åka till affären. Känner mig verkligen helt muck... huvud stort som en ballong.

Sitter bara i soffan och kurar... :-(



Kram och än en gång, tack för i går!

2010-01-17 @ 12:49:19
URL: http://magnuslindawilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0