Dag 6 av 7.

Ja vad ska man säga om dessa tidiga morgnar. Ingenting antagligen? Det gör ju inte saken bättre att älta dom egentligen. Men tröttsamt är det att vakna 07.20 varje morgon när man egentligen kan sova 1,5 - 2,5 timma till :) Men jaja! Nästa vecka ska jag gå upp tidigare så då klagar jag säkert på att jag måste gå upp för tidigt :P
Idag är det iaf torsdag, dag 6 av 7 i denna veckas arbetsvecka vilket innebär att imorgon fredag är sista dagen innan jag äntligen får ledigt. Och jag ska njuta! Ohja! Blir Karlskogas stora stad på lördag med Sonja, ska försöka få tag i fler fotoramar samt att jag är lite sugen på ett par skor från Skokanonen, vi får se vart dagen bär av helt enkelt! :)


Kom på att jag inte lagt upp bild på glasunderläggen jag köpte förra veckan, så bilden kommer här :)

De passade sig bra hemma hos mig i vardagsrummet, matchar med mönstret på matten som iofs inte syns på bilden med whatever :)

Nu ska jag ta tag i denna morgon. Hur tidigt kan man ringa folk tro? Som har semester? Väntar nog en stund till :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De finns där :) De syns bara inte lika mycke som de känns :S haha :) Va gulli du är gumman! SAKNAR Dej med :D Tänkte ringa dej nån dag nu å höra om vi kan planera in en resa till dej jag å maja <3 KRAMAR!!

2010-06-06 @ 11:03:45
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å nej :( Kan du inte??? =( =( Varför? Ja vi hörs på telefon då gumsan <3 PUSS å mår du bra? =)

2010-06-11 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0