Besök!

Inatt har jag äntligen fått några timmars sömn. Tidigare fick jag endast två alvedon med jämna mellanrum, men jag pratade med dom och sa att det inte hjälpte över huvud taget. Så nu får jag två alvedon och någon snabbvärkande morfintablett och det hjälper verkligen! Fick det igår kväll vilket gjorde att jag lyckades somna. Vaknade vid halv 2 inatt, gick upp och kissade och sedan ringde jag in sköterskan som kom med tabletter åt mig. Efter det kunde jag somna om igen :)

Har vaknat lite till och från för sängen är fortfarande inte skön, men de gjorde om så att jag istället för ett förband över slangen har en påse så det gör det faktiskt lite lättare att röra sig och jag har lyckats ligga helt på sidan inatt. Bara det att man får ont i resten av kroppen när man ligger så stelt och inte kan röra på sig :P

Nu är jag iaf redan vaken, väntar på att de ska säga att det är frukost. Hade lagt undan lite bröd och smör i en påse från frukost igår, men det har jag redan ätit upp. Jag är megahungrig!

Pappa var här ända till 20 igår. Hans bil ville inte starta så en kollega till honom skjutsade honom till McDonalds för att handla åt mig och lämnade honom här sen. Sen blev han kvar för att kunna få skjuts hem av en vän som ändå var i stan. Ska ringa och se hur det gick sen, om han fick hem bilen eller hur han gjorde:) Trevligt var det med sällskap iaf!

Det bästa på hela dagen igår var besöket innan pappa kom. Carro kom förbi med sina tjejer Nathalie och Cassandra :) De är så söta, fick en kanelbulle, mmmm och ett ljus format till en ros som ska ändra färg när man tänder det  och en söt lite nallebok :) Nathalie hade även med jultidningarna jag hade beställt, blir till att betala för dom när jag kommer hem, det är ju löning idag :)

Aja, nu ska jag lyssna mig till när frukosten kommer!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0