Sömnbrist

Det är helt sjukt hur dåligt man kan sova. Dels måste jag ligga på rygg för att det inte ska göra ont och för att slangen som går in i njuren inte ska dras ut. Och sen är sjukhussängar INTE sköna. Dessutom är det ljud överallt, heeela tiden! Och så kommer nattsköterskan in hela tiden och kollar påsen som är kopplad till slangen som sitter i njuren. Hon fick tömma påsen en gång i natt. Känns inte särskilt fräscht att gå runt med en påse blodigt urin, men man har ju inget val :P

Läkaren var precis här inne när dom gjorde ronden. Hon berättade att stenen är borta och att de imorgon ska röntga via slangen som går in i njuren. Sen tar de bort slangen och jag får förmodlingen åka hem. Skönt att få komma hem men samtidigt funderar jag på om jag klarar av att vara ensam hemma? Får ju ringa på hjälp nu när jag ska upp ur sängen :( Aja, vi får se!

Ser fram emot besök idag iaf, Carro kommer med sina söta tjejor!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0