Mitt i natten!

En sten tynger mitt hjärta. Jag är inte mig själv längre. Jag har aldrig varit den jag vill vara, men jag var en bit på väg. Men sen försvann du till himlen, och då tog jag några steg tillbaka. Ett helt år har gått sedan vi skulle säga farväl. Men jag tror aldrig jag helt kommer inse. Även om jag kan skriva att du är i himlen, så är det som att något i mig säger att du är någon annanstans, nånstans där det finns möjlighet att ses. För jag vill så gärna att det ska vara så. Snälla kom tillbaka!

Var hemma hos Marcus och Tezzi idag, de hade fest, lite inofficielt födelsedagskalas fast ändå inte :) Jag passade iaf på att gratta Tezzi eftersom hon fyller år nu i veckan. O dom passade på att gratta mig, jag fick en underbart fin glasdelfin, nästan likadan som jag har fast en mindre och dessutom är den hel! Wiho! ;) Så snälla är dom!

Innan jag kom hem till dom så hämtade jag o pappa upp sanne så drog vi till McDonalds och käkade. Bra med mat i magen innan, utifall man ska dricka alkohol. Sen skjutsade pappa oss vidare till M&T! :) Jag känner mig faktiskt stolt över mig själv, det var endel som kom, många som jag inte känner, men det gick bra. Enda nackdelen var min huvudvärk, men det är väl spänningen som gör att man får ont i huvudet, nervositeten o allt! Men det var kul iaf, det var huvudsaken :) 5 cider blev tror jag, började dricka vatten när jag kände mig snurrig, inge kul att åka bil från Örebro till Karlskoga om man inte mår bra, så vatten sista timman blev bra :) Huvudvärken är dock kvar.

Anledningen till att jag skriver nu är nog för att jag är klar med The OC och har inte kommit på vad jag ska börja kolla på härnäst. Och jag känner mig inte taggad för sängen än heller. Och tårarna rinner ner för mig kind för saknaden är så enorm ikväll. Därför tänkte jag hålla mig vaken en stund. Om min katt väcker mig imorgon så åker han nog ut. För jag vill sova. Jag behöver sova!

Hoppas ni har haft en bra kväll!
Bilder kommer nåndag!

Kram!



sometimes you come to me
and you make me feel free

We laugh and we talk,
sometimes we take a walk

You always make me smile
Even if it's just for a while

Then my heart starts to ake
and I realise I'm not awake
sometimes you come to me
and you make me feel free
We laugh and we talk,
sometimes we take a walk
You always make me smile
Even if it's just for a while
Then my heart starts to ake
and I realise I'm not awake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0