God fortsättning och gott nytt år..

Jag vill passa på och önska er alla ett riktigt gott nytt år och samtidigt passa på att tacka för det året som varit.
Otroligt mycket har hänt under året, det mesta bra saker! Jag har haft ett toppenår och hoppas att även ni har haft det :)

Ska göra mitt bästa för att bloggen ska vara mer aktiv. Jag har blivit bättre på senare tiden av 2011, men starten var inte alls bra. Men ju mer tårtor och bakning det blir, desto fler inlägg blir det!

Nu ska jag ta och äta lite kex och ost i min ensamhet. Men något måste man ju göra för att fira in det nya året. Imorgon är det jobb igen som väntas! :)

Oh får ju inte glömma. Tack för alla fina kommentarer som kommit in på bloggen under året! Underbart härligt och logga in och se, blir lika förvånad varje gång! :D

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: kristian karlsson

god nytt år önskar din lilla brorsan, vi kanske kan baka tillsamman nån gång om du vill

2012-01-01 @ 02:41:17
Postat av: Sandra Ingesson

Vi ska bara flytta runt hörnet i stort sett =P Till mammas lägenhet, hon flyttar till hus =)

2012-01-01 @ 11:25:46
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: madde

Detsamma syrran! Nu gör vi 2012 till det bästa året! :-D

2012-01-01 @ 14:44:24
Postat av: Veronica

Hej! Vilka fina tårtor du gör! Jag skulle vilja att du gör en tårta till våran Lucas när han fyller 1 i feb. Skulle du vilja det?

Och vad kan vi hitta på för kul att göra?



Kram

2012-01-02 @ 21:18:19
URL: http://onkastanka2.blogspot.com
Postat av: Sandra Ingesson

Ja det är skönt! =) Tyvärr ska ju allt packas likförbannat men ändå =P Du är så välkommen!

2012-01-05 @ 00:11:05
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com
Postat av: Sandra Ingesson

Njae ingen speciell anledning egentligen. Tog chansen bara! =P Det är en större 3:a, onödigt men kul =D

2012-01-05 @ 18:03:28
URL: http://zaijasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0