Blommor, i massor!! :D

Helgen var bestämd redan innan. Det var dags att göra blommor, använda alla saker jag har köpt och se vad man kan göra för kul. Och jag är gryyyymt nöjd över slutresultatet :D

117 blommor sammanlagt gjorde jag igår, samt två rosor. Idag har jag färgat dom, limmat fast en pärla och sen sprayay dom med pärlemofärg :)
Rosorna blev inte så fina, så lägger inte upp någon bild förrän jag har gjort fler. Övning ger färdighet som det heter :) Men tänkte försöka få lite tid till det ikväll, är ju ändå några timmar kvar till det är läggdags. Men prioriteringen är att gå till Konsum och sen laga mat. Sen får vi se vad klockan blir! :)
Favorit är denna, Petunia med ätbart rosa glitterpulver och sprayad med pärlemofärg :)
Också fin så klart ;)
Den med, men gjorda bara en blomma med rosa av denna sort, när jag provade ut hur jag skulle göra :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Superfina verkligen!! :D :D :D

2011-10-16 @ 19:19:31
Postat av: Anonym

Du borde verkligen jobba som bagare öppna ett bageri vet jag eller annosera om att du tar emot beställningar verkligen super snygga grejer du gör=)

2011-10-28 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0