En födelsedag fylld av bakning! :)

Otroligt tacksam för alla gratulationer idag, det värmer enormt!! :)
Började dagen med att inte ens kunna sova tills klockan ringde, o inte för att någon väckte mig, för jag hade stängt av ljudet, jag kunde bara inte sova. Konstigt? Jaaa, för mig är det bra konstigt :P

Men kom i gång i bra tid vilket kändes skönt, slapp stressa i slutet som jag annars har en tendens att göra.

Sanne kom förbi en sväng efter jobbet, gjorde mig sällskap när jag gjorde frostingen, det var kul! Första gången jag gjorde den, o den var oootroligt god! :D Sen gick Sanne hem och efter en stund på Charlotte på besök! :) Fina urfina blommor! Så idag har jag fått blommor, och dekorerat med hemmagjorda blommor! Kul! :D

Bilder på dagens bakning kommer här:

Gjorda några stora cupcakes till kvällens fika, men de till jobbet är små söta minicupcakes :)
Sanne fick med sig en hem, och jag hade ju ingen burk, men man får ju vara idérik eller?
Sammanlagt blev det 52 cupcakes och 71 jordnötskakor!
Avslutar med en bild på de fina blommorna jag fick av charlotte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0