Chokladkaka med ljus chokladfrosting blandat med lite allt möjligt!

Ja, det blev en kaka. Kände att det var dags att ta med sig fika till jobbet igen. Det var liksom ett tag sen, och det är ju inte ok! :)

Kombinerade massa olika recept och gjorde lite på en höft, bara för att använda det jag hade hemma :)

Så det blev en chokladkaka med ljus chokladfrosting där jag har blandat i hackad dumla, mortlad marianne och minimarshmallows. Sen har jag strött över jordnötter och ringlat över lite smält blockchoklad. Jag har provat. Den är helt klart godkänd, men den var väldigt mäktig! :P

Gjorde några utan nötter, så att de som är allergiker kan äta! :)


På den här bilden syns ju den svarta fläcken från kameran väldigt tydligt. Den är som mest känslig när jag fotograferar ljusa objekt :(

Aja. Nu ska jag slappa framför lite serier innan det är dags o sova :)
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0