Kaniiiin!

Igår var det som fredag för mig eftersom jag är ledig torsdag-fredag innan det är dags och köra en 7 dagars vecka. Så denna ledighet ägnas mycket åt att göra klart inför en tårta till i slutet av nästa vecka. Eftersom jag jobba kväll hela veckan får jag planera ut lite i taget jag kan göra :)

Igår när jag kom hem gjorde jag lite svarta blommor som sedan ska målas, när jag har hämtat ut färgerna, fick sms-avisering förut så ska ta en promenad och hämta ut det sen :) Och idag har jag färgat vit sockerpasta grå och gjort en söt liten kanin. Önskemålet till tårtan var en grå "hårig" kanin med brunt hjärta på magen. Fick mms med hur kaninen ser ut som den ska efterlikna. Nu är den ganska inte så lik orginalet, men det är iaf en kanin och det är ju det viktiga :)


Nu ska jag ta och placera mig i köket, där jag allt som oftast hör hemma nu för tiden. En tårtbotten ska göras, den får sedan gömma sig i frysen till nästa vecka när det är dags att fylla och dekorera tårtan :)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0