Biltårta!

Nu har bilen fått sin plats på tårtan. Det tog lite längre tid att göra tårtan idag än jag tänkt, eller så började jag bara senare än vad planen var från början. Hade glömt ta fram smörkrämen så den var tvungen att stå framme en stund och det innebär att jag inte kunde sätta igång direkt när jag kom hem från jobbet :) Men jag är nöjd!


Önskemålet var en blå tårta men en go och knubbig bil på, samt att det skulle stå Lucas 1 år.

Ser väl ut som jag lyckats med det? :) Den avhämtas imorgon förmiddag, ska bli kul o höra om den uppskattas av 1-åringen ;)

I helgen ska jag sätta mig och göra lite dekorationer inför nästa tårta, baka lite tårtbottnar, men mest bara slappa! Efter 6 dagar jobb innan idag har jag gjort mig förtjänt av härlig ledighet :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var jobbar du? :)

2012-03-10 @ 01:36:20
URL: http://rumpansblogg.blogg.se/
Postat av: Rebecka Gising

Veronica du är verkligen så himla duktig!!! Den blev ju super fin :) Jag måste nog få beställa en eller två tårtor av dig i maj när Agnes fyller 4 år :) Kram Rebecka

2012-03-10 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0