Tårta med dubbelt tema

I tisdags tog jag och pappa en dagstur till Mariefred för att hälsa på min morbror med fru och deras två barn. Har inte varit där sen de flyttade dit så det var verkligen på tiden. Jag klarar inte riktigt av att åka bort och komma tomhänt så jag fixade en tårta!

Ville göra så att tårtan passade båda kusinerna, Sixten och Kajsa, som är 3 resp 2 år så därför delade jag upp tårtan i två delar men de förenades med en å som hade en bro över. Sixten älskar tåg och Kajsa är riktigt tjejig så hon fick en prinsessa.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag hittade din tuffa tårta när jag surfade runt för att hitta tårtor med broar på.
Jag blev lite nyfiken på vad du har gjort vattnet och bron i för material. Använder du marsipan eller sockerpasta? Snygg tårta. Mvh Emma

2016-03-29 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0