Sovit gott? Sovit för lite? Nej, Ja.

Nu är man up and running igen. Satan vad jag inte sovit gott inatt. Vad kan det bero på? För lite sömn ska vi nog skylla på egentligen, för det blev lite sent idag. Varför tar det sån himlans tid att steka pannkakor för? Tror jag började vid 22.30, och var inte klar förrän efter 00. Det är jue, egentligen, helt otroligt.

Men nu är ärende frys löst. Ringde pappa imorse och han var mer än intresserad av mitt unkna kött. Får se vad han kan göra med det. Det var då mycket mer än vad jag trodde när jag rensade ur frysen och la allt i kylskåpet så det skulle hållas kallt. Det var tre fläskfiléer, massa lövbiff och köttfärs, kassler, wokgrönsaker, alaska pollock. Var säkert något mer jag glömde bort.

Det blir till och  ta sina ickepengar och dra och handla ny mat på lördag. Ska bli skoj. Inte. Känner mig fattig så det räcker.
December månad gör januari månad till ett helvete. Alla dessa julklappar! Men ibland är det värt det, just vid det tillfället då folk öppnar sina julklappar och ser att de blir så glada. Då. Då är det till 100% värt att köpa julklappar.

Vi får se hur denna dag blir. Ska inviga mina nya skor som min storasyster köpte åt mig för ca tre veckor sedan. Det har varit för kallt att ha dom på sig innan och nu är det för varmt för att ha vinterskorna på sig. Man kokar om fötterna! Urk. Då fryser jag hellre lite halvt, än och svettas till tusen.

Hoppas dom är sköna att gå i, annars dör jag!

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning för jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha Pappa är ju som han är xD



Sjukt varmt att ha uggsen! Men nu börjar ju snön komma tillbaka.. =/ Så det blir väl att börja använda dom igen :P

2009-01-15 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0