Rörd till tårar!

Jag blir rörd till tårar över hur många det är som ställer upp och bryr sig. 
Det betyder enormt mycket och vill bara att ni ska veta det. 
Jag är inte världens muntraste person och det är inte alltid det syns att jag blir glad över något du/ni gör. Men jag lovar att det uppskattas!
 
Jag satsar hårt på att komma underfund med hur jag ska leva med sorgen, men samtidigt leva mitt liv som så länge har gjort. Det är alltid upp och nergångar i livet, oavsett vad det handlar om. Men innan allt hände så hade jag lyckats få till en relativt bra balans. Nu är den balansen borta och jag är mestadels i botten. Men med denna hjälp hoppas jag att kunna återfå min balans och hitta ett sätt att leva igen. Jag hoppas! Håll tummarna!
 
Nu ska jag sätta mig och göra lite blommor. Mina kära kollegor har förtjänar lite gott att mumsa på. Hinner jag imorgon så blir det att baka till på onsdag. Men prioritet imorgon är att åka upp på stan då mina linser har kommit. Ska bli spännande och testa och se om de fungerar! Jag hoppas verkligen det. Vore såå skönt att slippa ha glasögon på mig ibland! 
 
Kommer nog en uppdatering om en glassnyhet lite senare skulle jag tro! Köpte några på konsum idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0