Whoopie Pies!

Man kan ju inte lyckas med allt.
Igår letade jag upp recept samtidigt som jag kollade på film. Gick in på Sockerrus blogg eftersom hon alltid har så fina bakverk som ser goda ut som hon publicerar. Och då hittade jag recept på Whoopie Pies. Har länge velat baka sånna, låter gott och ser gott ut! Så det fick det bli. Fick önskemålet om choklad och nutella, så ena sorten fick bli just den kombon. Sen gjorde jag även en lime med vit choklad. Smaken lyckades jag med, men utseendet blev inte det bästa ;) De blev ganska platta, de ska liksom vara höga och toppiga. Men aja. :) 
 
 
Pudrade lite florsocker över för att dölja skavankerna ;)
Det är typ 40 stycken som får följa med till jobbet imorgon. Så jag hoppas mina kära kollegor är fikasugna!
 
Jag är extremt trött idag. Märks att jag hade en dålig natt. Lite molande huvudvärk, men känns som att den kommer gå över med lite sömn. Dock ett tag kvar tills det är dags att sova. Har precis ätit mat. Lyckades otroligt bra med köttfärssåsen idag. Mmm. Har man matlåda och se fram emot imorron med :) 
 
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0