Mök!

Satan! Vad kan vara mer störande än detta? Igår när jag åkte bussen hem blev jag klar med boken och när jag gick och la mig igår skulle jag börja läsa på nästa. Håller på att läsa Michael Connellys bokserie om Harry Bosch, jag läste klart den 7e boken igår och skulle alltså börja på den 8e. Tror ni jag har den? Tror ni den ens går att köpa på cdon? NEJ! FAN! Hittade den på tradera, hoppas fan att det går igenom. Så nu har jag inget att läsa, bara sitta på bussen och rulla tummarna i nån vecka framöver. De hårda böcker jag har, som jag inte läst, får vänta tills semester, orkar inte släpa på tunga böcker!

Mök!

Håll tummarna nu!

Kommentarer
Postat av: Carro

Runt den 12 maj beräknas dom komma :)

2009-04-27 @ 16:32:08
URL: http://famturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0