Piroger!

Så var det dags igen, ska snart åka till jobbet.
Min syster var ju här igår hon kom typ vid halv 6, då hade jag precis kommit hem från att ha handlat med pappa.
Bestämde mig för att göra piroger igår, så vi började med det när hon kom hit :) Det blev köttfärspiroger, goda sånna blev det också! Mums! Vi gjorde 6 "små" och 2 stora, bara det att dom svällde som satan så dom stora blev megastora och dom små blev stora :P Men gott blev det och det är huvudsaken :) Har det till matlåda idag och imorgon. Madelen fick med sig två hem och sparade två åt pappa :)

Madelen gick precis hem, vi har ätit frukost och sett ett OC. Skönt när jag jobbar kväll, då behöver hon inte gå hem sent på kvällen utan hon kan sova över och sen kan vi äta frukost ihop, mysigt :) Jag ska bara sitta av tiden nu tills det är dags att åka, tänkte åka lite i tid idag eftersom det har regnat. Sen kanske ta med sig ett extra par tights? Utifall jag blir dyngsur? Kan nog vara en idé! För med min otur öser regnet ner när jag väl ska åka!

Helt sjukt. För typ med alla som fyllt år iår har jag varit en dag sen med att gratta. Jag kommer ihåg det samma dag, men glömmer bort att gratta, så nästa dag får jag gratta i efterskott! Men nu ska jag vara duktig och gratta Sandra på en gång.
GRATTIS SANDRA!

Nu kom posten.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0