Älskade vän.

Inuti mig
känns det som ett stort hål
ett stort, svart hål
Ett hål fyllt av olycklighet
Om jag bara kunde fylla det där hålet
Med vad för något?
Med något vackert!
Med något som gör mig lycklig!
Med...... Dig?
Kom tillbaka till oss!
Saknar dig otroligt mycket!

Ikväll är en sån kväll. Där saknaden tar överhanden. Även om vi inte sågs ofta så visste jag ändå att vi skulle ses igen. Och det tar kål på mig att veta att vi inte kan ses. Älskade vän, varför lämnade du oss? Det var för tidigt. Vi hade så många fler minnen vi skulle dela. Det här är inte rätt. Kom tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sonja

förstår att d är svårt..Va stark gumman!

2009-12-20 @ 01:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0