Grymt trevlig dag.

10 minuter har jag på mig att skriva, sedan börjar Let's Dance igen. Hoppas någon möken åker ut ikväll. Laila och Magnus är nog mina toppfavoriter, sen vill jag ha kvar Morgan, är det någon jag glömmer sen? Det kan det vara. Hinner inte komma in i det riktigt eftersom jag inte kan se hela veckan. Men skulle vilja se reprisen, för missade början, och min syster sa att dom presenterade bandet och jag tror jag känner killen som sjunger! Får leta upp det sen!

Idag har varit en bra dag. Började jobba 08.10, så klev upp kvart i 5, vid 10 i 5 kom min bror och skulle hämta lite stuff från datorn. Att han kommer förbi gör att man inte hinner med allt lika mycket som man brukar, även om jag har möjlighet att göra allt som jag vanligtvis gör, så känns det så osocialt att göra det. Så jag fick stressa efter att han gått. Men jag hann, det är huvudsaken.

Idag gjorde jag min Maria lite besviken, för jag satte mig inte bredvid henne fast det fanns en plats ledig. Men det var för att det fanns en plats bredvid Sonja med. Och man blir lite kluven då. Det tycker jag är satans jobbigt. :( Meen det blev bra tillslut, vi lunchade ihop iaf, fast hon satt på andra sidan bordet några platser bort! Hm! Jag åt mina potatisbullar, inte så jättegott att värma i micron egentligen insåg jag, och speciellt mätt blev jag inte. Men men, jag överlever!

Slutade vid 16.55, då stod Sonja och väntade på mig därnere. Vi började med att åka hem till henne och spana in hennes place. Grymt fint! Det var lite mer stil än vad det är här, och typ 100% mer städat hihi, skäms på mig! Vi tog bara en snabbtitt, får åka hem till henne någon mer gång. Vi drog oss till Örebro sen, fikade på Gröna Grodan, mummagod morotskaka, mm! Sen åkte vi hem till mig, fick hon spana in mitt skitiga hem, suck. Får ta hit henne igen när jag har städat, så man ser hela hemmet haha!

Fixade lite filmer åt henne sen var hon tvungen att dra vidare. Min syster var redan här när vi kom hit, och när Sonja drog var det dags för Let's Dance, samtidigt som det började gjorde vi även klyftpotatis som vi åt med Sweet&Sour thai sås. Gott, men gjorde för mycket, sååå jävlans mätt!

Vi har precis kollat på 90210, snart är det utröstningen på Let's Dance, sen blir det Greys Anatomy och One Tree Hill, får se om Madelen sover här eller inte. Tror inte hon vill det, hon sover bättre hemma. Jag ska ju upp och jobba imorgon, så upp klockan 08.30 är det som gäller, men det känns skönt. Det är sovmorgon iaf.

Ansökte om komp idag för söndagkväll, då jag får skjuts hem till Örebro om jag kompar hem senast 19.00, de kunde dock inte bevilja det idag :( Men de skulle föra vidare till helgspersonalen att jag vill kompa på söndag, hoppas hoppas det är lugnt! Please håll tummarna, jag orkar inte annars! Det blir för mycket att jobba två helger i rad, jag känner mig helt död.

Aja. Bara två minuter kvar. Ska hinna sätta mig till rätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att det var kul igår men kort... Får ta och göra om det flera gånger... O nej din lägenhet var skit fin... Kramar //Sonja

2009-02-07 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0