Ledig helgen, skön känsla!

Fan det känns som att det är -100 grader ute. Hutter mutter satans vad kallt! Det har nog aldrig känts som att tiden har gått så sakta förut som idag när jag väntade på bussen hem från stan, 20 minuter fick jag vänta och det kändes som en timma! Inte ens mina uggs kunde hindra kylan från att slinka in, tårna var stelfrusna! Uscha. Skönt att komma hem till en varm lägenhet iaf!

Dagen har gått bättre än förväntat, jag mitt dumma nöt var jue upp sisådär tre timmar för länge igår för jag inte hade någon lust att gå och lägga mig. Och så är det ibland, speciellt dagen före fredag när jag är ledig helgen, då orkar man med fredagen ändå. Känslan jag hade imorse var att dagen skulle bli tung och dum, och så startade den också. Men den kom igång sen och har gått helt ok faktiskt. Vilken tur att det fanns en plats ledig bredvid Maria idag! Vi har haft skoj! Hon har skrattat ihjäl sig på min bekostnad, och jag med, men det gör inget! Bra att man kan roa någon ;)

Jag har skjutit på att kolla på heroes i två veckor nu, jag vet inte varför, jag och mina serier, de brukar gå först av allt, något jag inte kan slita mig ifrån, men det har bara inte känts som att jag har velat se. Och nu ångrar jag mig, saaatans vad bra det är! Ska snart se på andra avsnittet, woho det händer grejjor! Coolt :) Jag älskar mina serier! Dom är guld värda! Skulle vara kul och Linda och Maria kunde kolla ikapp på Greys så vi kunde diskutera lite! Men förstår att dom inte har lika mycket övers till det med familj och grejjer, men jag väntar med spänning!

Imorgon måste jag, måste måste måste jag städa. Så är det bara, inget att säga om saken. Bara till och orka, se det från den ljusa sidan att det blir bra när det är gjort. Det verkar bli lite besök imorgon, kul det :) Inte många som varit här på besök i min nya fina lägenhet, tråkigt, men jag är ju aldrig hemma, så kan väl inte riktigt skylla på någon annan än mig själv. Jobbet kan jag inte skylla på egentligen heller, det är ju jag som väljer att pendla, så det är bara gilla läget :)

Jag ska iaf, sanna mina ord, njuta av mina två lediga helger på rad här nu. För om vi räknar från 28 feb så är jag bara ledig två dagar i rad EN gång på en hel månad, jag jobbar minst en dag av resterande helger i mars. Hua mig. Men vi får se, verkar som att det ska bli något gruppmöte där vi ska se om folk vill bytas sins emellan, och som det ser ut nu är inte det helt galet tänkt inte. För det här är sanslöst.

Nu ska jag fortsätta se på Heroes minsann :)










Jag vill inte. Kan inte. Orkar inte. Förstå mitt nej. Sluta tjata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0