This is boring!

Ouft en halvtimma kvar tills det är dags att gå till bussen. Har jag stressat på morgonen eller? Jag gick till och med och la mig igen efter ha gått upp och kissat och gett katterna mat. Skumt. Många och i en och samma mening ^^ Aja. Fanns det tid till att blogga iaf. Nu har jag tänkt ut en smidig klädsel både till dagen, och sen till kvällen så det är lätt att byta om. Jag är satans trött idag, men jag är ledig imorgon, så det ska gå ändå :)

Nu är det iaf bestämt, jag åker till Stockholm på söndag en snabbis över dagen bara. Stannar bara 2-3 timmar hos kusinen, men då har jag iaf träffat honom innan han växer sig för stor. 4 månader har gått sedan han kom till världen, och jag har inte träffat honom än, fy skam! Ska bara hitta något fint till honom på stan på fredag, men det ordnar jag minsann!
Funderar på något sött gosedjur kanske?

Jag känner mig bortskämd, jag behöver inte ens släpa på matlåda idag för att Linda så gärna vill att jag följer med ikväll och att allt ska ordna sig till det bästa. Därför hon är så underbar, men man känner sig lite halvt jobbig när man inte är van med det. Men då jag inte behöver ta med matlåda, tänkte jag att jag kan ju ta med något gott. Så har packat ner lite mumma att bjuda på på jobbet idag istället. Det är nog uppskattat, hoppas jag :)

Bajs vad tråkigt det är när tiden går så sakta. Klockan är lixom bara 05.51 och jag ska gå senast 06.15, med andra ord är det iaf 15 minuter kvar tills jag kör sista racet för att sedan gå. This is boring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0