Matlagningsdags!

Vad konstigt det känns att jobba kväll, minns inte ens när jag gjorde det senast, det blir sådan total förändring när man börjar 8 vecka innan, och börjar 13 veckan efter. 4,5 timmas skillnad på när jag behöver gå upp ur sängen. Helt otroligt. Idag sov jag till 9, vaknade till vid 6 av att jag fick sms, annars har jag sovit helt ok inatt faktiskt. Äntligen.

Det har varit en lugn arbetsdag idag, man hinner andas, men jag är inte uppe i mitt mål än så nu måste jag kämpa dessa sista dagar av januari, så att jag kan börja om från scratch i februari med ett positivt januari bakom mig. Men det ska nog gå, peppar peppar!

Jag ska snart ställa mig och göra matlådor inför tisdag och onsdag. Känns lagom normalt klockan 12 på natten, men det är som det är när man kommer hem vid den här tiden, var bara tvungen att äta lite yoghurt och müsli först för jag var vrålhungrig! Idag tänkte jag göra spaghetti och köttfärssås, får se om vi kan lyckas!

Nu är det dags för matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0