Mat!

Nu är jag trött och jag väntar på att få gå och lägga mig. Men nu vågar jag inte göra något utifall det ringer på dörren. Jag var lat idag, beställde hem mat. Lite coolt, beställde kinamat på internet hihi. Första gången :D Det stod att de skulle komma vid 21.10, det är snart det. Slipper jag göra matlåda idag. Är aldrig fel! Tror jag ska smaka lite mat innan jag går o sover :D

Så typiskt idag på jobbet, precis innan jag kom fram till jobbet så blev platsen bredvid Sonja upptagen! Surt! Jag hade iaf tur och fick en plats bredvid Helen! :) Sen när hon gick vid 14.15, så flyttade Sonja och satte sig bredvid mig. Så dagen flöt på helt ok. Mådde mycket bättre än igår, men det kom en huvudvärk där framåt eftermiddagen som bara växte. Men efter två alvedon och en ipren så blev det efter inte lång stund mycket bättre :) Tror det hjälpte med lite regn också!

Sonja skjutsa mig till bussen, snällaste! Slapp jag gå, helt underbart!

Men nu kom min mat, så nu ska jag ta mig några tuggor och sen sova. Det var otroligt lite mat :( Snyft!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...Hoppas det gick bra på jobbet. Tyvärr mår jag inge vidare så jag stannade hemma. Kram Sonja

2009-05-27 @ 13:34:48
Postat av: sandra

Helloooou! :P Nee jag ska inte vara med, jag är för osmidig för de där iår :P kanske nästa år ;) haha..=D

Inflyttningsdatumet är 1/6 så nu i helgen ska utstädningen ske! :D Skööönt! =D Så om mindre än en vecka sitter jag och bloggar i min nya lägenhet :D Bara min å lillans å hundarnas ;) hihi..KRAMAR FRIENDS TIL THE END! =D Miss U always!! Hoppas ja kan komma ner i sommar å hälsa på dej ;) Ska försöka få markus å vara hundvakt en helg eller nå sånt Så kan ja komsikomma me lille plutt :P hihi

2009-05-27 @ 15:54:20
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: sandra

Att de går å betälla via internet? :P hihihihih =D

Coolt! =D

2009-05-27 @ 21:09:40
URL: http://sandycandy.blogg.se/
Postat av: sandra

Men så mycke jävulskt coolt :P Lyx å beställa på internet ;) hi hi.. =D

Då har du en lagom hyra ;) Va tjänar du per månad?

Ja alltså hyran e ju skyhög, vet inte hur jag ska klara av å betala den :S Men men..De löser sej nog alltid på nå sätt :)

Fast jag måste söka någe nytt ganska snabbt =D

Jaadå jag ska fota å visa :P hihi =) Naaaaw...gooo du ääääär! =D Längtar tills vi kan komma ner ;) hihi KRAAAM!

2009-05-27 @ 21:21:03
URL: http://sandycandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0