Känn ironin!

Har försökt göra ett inlägg här hela kvällen. När jag väl vill skriva så går det inte för att sidan är cepe! Urk! Det står att de ska ha underhåll mellan 24.00 - 06.00, men man kan ju tro att de smygbörjat? Aja!

Imorgon är det lön minsann! Brukar oftast se fram emot det grymt mycket. Men den här månaden är det köpstopp! Yes indeeeeed! Sämsta lönen nånsin och en månad med flest och högst räkningar, går det ihop?! Nej. Det gör ju inte det. Men jag kommer klara mig, säkerligen, och det är huvudsaken! Eller vi får se, vet mer imorgon.

Försöker komma fram till hur många timmar jag behöver per natt i sömn. Måste ju testa sig fram. Jag brukar oftast gå och lägga mig väldigt tidigt, ligga och läsa en stund. Eller ja, inte bara en stund, brukar bli länge för att jag inte är trött och sen till slut så bestämmer jag mig för att det är dags att släcka, för jag skulle ju faktiskt sova. Och sen blir det kaos av alltihop ändå. Inatt vaknade jag vid typ 12 och kunde inte andas. Inget ovanligt att jag vaknar av det. Men man kan ju undra varför? Gick iaf upp, drack lite vatten, öppnade ett fönster och la mig igen med mitt väsande. Somnade tillslut om, men man blir lite skraj ändå. Ikväll tänkte jag vara uppe lite längre, så att jag verkligen är trött när jag lägger mig, så kan jag läsa en stund och sen faktiskt vara redo för att somna. Ska testa får vi se.

Imorgon ska jag och Sonja åka till Willys och handla. Ska köpa det mest behövliga där, det som inte finns på Maxi. Så ville nog Sonja hinna med en sväng på stan med, men bara så du vet Sonja, läs ovan, jag har köpstopp! :P Ska jag köpa något ska det vara livsviktigt, och tror inget på stan är livsviktigt just nu. Har kläder och allt möjligt. MEN med det menar jag inte att jag inte får köpa gottis på willys, för DET får jag. Går annars o köper på Konsum så är asdyrt! Såå inget klag på det ;) hihi

Annars så tänkte jag att jag skulle vara med i en tävling som hölls i en blogg som jag börjat läsa dagligen, det är kalasgott som anordnar tillsammans med Lyckas med mat som jag även länkat till här på min blogg-sida :) Vi får se, vem vet, kanske vinner. Var med och tävla ni med, alltid kul :)

Nu ska jag iaf ta ur linserna, tvätta av mig sminket och sen, vem vet, kanske sova?
Nu hade katterna iaf ner duken i köket, lyckat. Dom är så underbara mina små söta katter, känn ironin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0