Ohhhlala!

Det här tyckte jag om. Mmmm jaa! Första dagen sen jag flyttade till Karlskoga som jag går till jobbet och vilken skillnad! Yeeezez! Gick hemifrån tidigt imorse, bara för att man kan lixom, styra som man vill, vill man komma tidigt till jobbet så går det, har man ändå inget för sig hemma och man är klar så kan man lika gärna gå. Så jag gick redan 10.45, började 11.30. Var på jobbet vid 11, hann man prata runt lite och sådär. Sen logga ur 20.15 och vara hemma 20.30, ooohlala! :D hihihihi me like!

Så fick man se sitt nya schema inför oktober månad. Har klagat eeextremt mycket på mitt schema på sistone, vilket inte är så konstigt. Men det nya schemat var heelt ok! I mina ögon jobbar jag till och med för lite helg. Men vi får se hur det blir.

Skönt att veta att det ordnat sig redan idag så jag kan gå på begravningen. Sabina kunde ta den dagen mot att jag jobbade ett pass åt henne, så det var ju perfekt! Underbart när det går att lösa på det sättet!

Det är en skum känsla. Om man tar in vad som hänt, vilket man egentligen inte vill, men om man tvingar sig till det så är en begravning en bra sak, man får säga farväl och om inte annat så är det bra för en själv för att inse vad som verkligen hänt. Men samtidigt känns det otroligt tungt. Är jag redo för att ta in det hela? Det är ett tag kvar, men tiden dit är jobbig och den dagen, usch, det vill jag inte ens tänka på.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0