Honungsrostade jordnötter - en klar favorit!

Aaah vad trött jag var på jobbet idag! Urk! Ändå sov jag bra inatt men jag dåsade till som bara den på förmiddagen. Efter lunch får man ju matkoma. Men sen kom jag igång lite mer framåt eftermiddagen, men då är det ju nästan hemgång, så känns ju dumt att man är seg på dagen!

Gick till affären direkt efter jobbet. Fick mina 50kr som Jacob hade lånat, så nu hade man ju råd att gå o handla det man saknade allra mest :P Så det fick bli skinka, philadelphiaost, strösocker och så unnade jag mig en påse med honungsrostade jordnötter som är min nya favorit! Har inte råd med det egentligen, men vafan, jag var sugen :D

När jag kom hem så åt jag delikatessknäcke med ost och skinka. Orkade inte göra något vettigt att dricka till, så det fick bli min underbara cola istället ;) Kollade på American Idol till det. Nu har jag precis pratat lite strunt med pappsen, så nu tänkte jag väl att jag skulle se lite mer wipe out. Har bara några avsnitt kvar, suck!

Men jag är såå otroligt glad för att jag jobbar kväll imorgon. Spelar mig ingen roll att det är fredag, dagarna har lixom ingen nyans för mig känns det som :P Bara när man har något planerat som dagen i sig spelar någon roll. Ser för en gångs skull fram emot helgen, ledig är man och på lördag ska jag till Familjen Eriksson minsann! :D Det ska bli sååå kul!

Någon som vill åka till ICA Kronhallen någondag? Plz?

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0