Hjärtcupcakes!

Ja, det är visst alla hjärtans dag idag, eftersom klockan är över midnatt.
Inte för att det är en dag jag på något sätt "firar", men det kan ju vara kul att nån gång göra något annorlunda :)
Så jag bestämde mig för att göra lite cupcakes att ta med till jobbet. Dagen till ära:


Jag tyckte dom blev riktigt söta. Gjorde hjärtan igår. Men så räckte frostingen till fler cupcakes, så jag ställde mig och gjorde några extra hjärtan idag. Har verkligen klääämt ner cupcakes i burkarna så att jag får med så många som möjligt. Kladdigt för den som ska ta upp ur lådan imorgon hihi ;)

Och min Iphone har kommit! Jihoooo! Men nu ska man lära sig allt, och lita på att allt funkar som det ska?

Nej, jag tror nog jag sätter ett extra larm på min hemtelefon imorgon. För säkerhets skull ;)

Nu ska jag se ett avsnitt Once upon a time sen sova. Medan telefonen blir synkroniserad med Itunes!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Once upon a time äger!! :D Kollar du på Usa avsnitten? ;)

2012-02-14 @ 06:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0