Bröllopstårtor i rosa och vitt

Fick äran att göra Josefin och Roberts bröllopstårtor till idag när dom gifter sig. Fick övertyga Josefin om att det verkligen inte var några problem och att jag gärna gjorde det, hon ville inte vara till besvär. Hon är så söt! Självklart ville jag göra deras bröllopstårtor!

Vi kom tillslut fram till att de skulle i rosa o vitt som deras bordsdekorationer o blommorna i hennes bukett. Hon ville ha lite rosor i olika storlekar och några petunior i samma färger som rosorna. Locket skulle vara vitt och det skulle vara rosa pärlband längst ner på varje. Två stycken våningstårtor med två våningar och en vanlig tårta :) ena våningstårtan och den vanliga skulle ha rutmönster på sidan och pärlemokulor.

Jag gjorde även ett brudpar, utan att hon hade bett om det o visade det o det ville hon ha på den vanliga tårtan. Det har varit enormt kul att göra tårtorna. Jag är nöjd med resultatet o det var hon också när hon hämtade dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0